Sunday, April 2, 2017

Makan di Korea House Johor Bahru Jalan Nong Chik

Assalamualaikum..hai semua..

Hari tu aku teringin nak makan makana. Korea..so aku n my twin pergi la makan kt korea house jalan Nong Chik..harga boleh tahan la..setiap dish dalam harga RM30-50..so ktorg order la nasi putih 2+spicy beef soup+tteokbokki+kimchi pancake+1jug barley tea korea..Total RM100..okla kan..sekali sekala..hehe

Pastu aku tengok meja sebelah makanan dia baru sampai..i said to my twin..banyak ye dia order side dishes tu..my twin ckp oo dia mmg order byk la tu..pastu aku mcm pk dlm menu td xde pon side dishes bagai..semua main menu jek..pastu sampaila order ktorg..rupanyaa side dishes tu semua for FREE!aku n my twin tergolek2 ketawa..hahaha..heaven btol mkn mcm betul2 org korea kan..jom tengok gambar makanan ktorg..

See..side dishes banyakk n sedap2..berbaloi mkn sini..recommemded!


My twin n food..hehe


Delicious!


The rice..korean style...

Notes: ktorg makan xabis pon..so ktorg bungkus..my niece pon suke makan tteokbokki..hehe

0 comments: