Tuesday, April 24, 2012

miss no good....


at the age of 24...aku still mcari2 kelebihan diri sendiri...truk x?haha..

aku xpandai blaja.....
aku xgeti maen sebarang alat muzik....
aku xde bakat....
aku xgeti menyanyi....
aku xgeti menari....
aku xcun....
aku xpandai speaking...
aku pendek gemok...
aku xgeti melukis...
aku xpandai sebarang sukan...

setiap org ade kelebihan masing2 kan...ade org cantik ade org pandai ade org aktif sukan ade org pandai menyanyi....aku?searching............hehe

Things don't always happen exactly the way you want them to, but somehow we always arrive at the right destination!

6 comments:

aisyah humaira (syah) said...

sme lh masih tercari2 kelebihan dir huhu (;

emeliena said...

As-salam.. Aaa, setiap orang ada kelebihan diri (:

APAN said...

ini semua nanti bukan penghalang utk ko kawen...jngn riso sis... :)

::dEyb:: said...

yakin pada diri, itu penting ;)

Ayu Iman said...

sama jg msh mcri diri sndiri..kita dan follow awk tau..=)

+dieabella+ said...

aisyah: jom cari sama2...hehe

emeliena: yup...tp kite jek xnmpk lg kan...=)

apan: haha...aku nk kawen lmbt lg la...wekk..=p

deyb: bila jumpe org hebat tuh yg rase kerdil gile...

ayu iman: jom cari sama2...thanx follow me...=)