Friday, November 18, 2011

I'll be missing u!

semalam merupakan ari terakhir aku mengajar...
byk pengalaman yg aku dpt selama sebulan lebih aku jadik guru ganti nih....
bz gile wei jadik cikgu skola...
n ari khamis result UPSR keluar kan...
prestasi sek aku menurun...
2org jek dpt 5a...
tp 7 org dpt 4a..
syg gile kan...xpela...xde rezeki...
sbg guru ganti drjah 6 dedikasi...
2 org bdk kelas aku dpt 2a 2b 1c...
im so proud of them...
in fact bdk kelas 1st pon ade dpt result teruk dpd dorg...hehe




the boys...some of them mmg pandai...cuma malas jek...



bdk kelas aku...6 dedikasi...wishing u all the best in your future undertakings!


notatangan: next entry aku letak lg byk pix..skang nih tenet lembab mcm siput...adoi!

4 comments:

apik pehe said...

huhu..sonoknyer jadi cikgu

thomas said...

Nampaknya cikgu dah pencen awal.

APAN said...

kejap je la ye ko jadi cikgu...tpi ok la dah ada pengalaman mengajar....

tinggi betol budak upsr kat sekolah tu ye.haha...

+dieabella+ said...

apik pehe: bes2...tp byk keje...

thomas: hehe...tp duit pencen xde...

apan: bdk zaman skang mmg besau2 la...hehe