Monday, November 28, 2011

dunia pekerjaan is so scary!

pejam celik pejam celik...ari khamis nih bersamaan 5 muharram 1433H bersamaan 1/12/2011 aku akan stat keje...neves gileeeeeeeeeeee...mak aku byk kali pesan suh doa banyak2 mohon dpt bos yg baek + collegue yg baek2...well aku mmg berniat nk keje lame skit...kalau smpai bila2 pon aku xkesah...sbb nih mmg bidang aku minat aku...aku harap aku xkene bancuh teh mase 1st day tuh...tapi kene tunggu 6bulan confirm...tapi mcm2 kan boleh jadik...harap2 aku dpt confirm...hohoho...lagi satu masalah...aku xde kete...utk 1st month nih mmg aku harap abg aku anta n jemput aku keje...tp bln12 nih abg aku kawen...mst pastu dia sebok ngan bini dia lak...mst dia xlayan aku da...sob3...nk beli kete pon satu masalah jugak...aku nk kene kumpul dpayment dlu...kalau aku nk beli pesona ok x?sbb aku tgk kt forum rmai ckp proton servis nih kurang...mcm2 mslh...i wish i could buy toyota cars....telan air liur jela...4 the time being...aku nk bace beberapa jurnal bkaitan dgn buaya....da keje pon kene study ke...adoii...jom share2 pengalaman korang 1st day at work+nasihat utk budak yg br nk bekerja nih...hehe..takuuuttttttttt!!


notatangan: doakan aku bekerja dgn baek k...=))

4 comments:

BezBuddy said...

1st day just isi2 borang je..haha

BisMi Aishah said...

erm....

selamat menempuhi alam perkerjaaan

;)

thomas said...

belilah kereta second hand dulu,nanti dah selesa sikit barulah cari yg baik.

+dieabella+ said...

bismi aishah: tq...=)

thomas: 2nd hand byk ragam...tkt nk beli..