Wednesday, November 16, 2011

alhamdulillah...aku da dpt keje!

alhamdulillah...aku da dpt keje...tghari td dpt call...kt taman buaya melaka...post PENOLONG PENGURUS BESAR TAMAN BUAYA...aku rase mcm nk pengsan jek...xpercaya weiii...hahaha...ari tuh aku dpt 2nd interview n jumpe sndri ngan big boss tmn buaya...sempoi jek boleh borak2 ngan dia...I think I did well...hehe...alhamdulillah...setelah berbulan2 aku cari keje...da bape banyak duit da abis...da bape banyak aku print resume...da bape tempat aku pergi...da 6 interview aku pergi...da bape kali aku cuci gambar passport...it's worth it...stress gile wei cari keje...stress pegang status penganggur...ramai ckp 'aikk ade ijazah pon xdpt keje lg ke'...aku ade ijazah...ko ade??xde kan...so shut ur mouth...xpe2...be humble...org yg berilmu sntiasa merendah diri kan...kepada kawan2 yg still cari keje...usaha usaha usaha...terjah jek mane2 company wlpon xde jwtn kosong...suh they keep ur resume...xpe xrugi pon...mane tau de rezeki in the future kan...jgn putus harapan dengan RAHMAT ALLAH...rezeki kite di tgn ALLAH...doa byk2...kalau ade mase free...bace alQuran...wat smbhyg hajat...insyaALLAH ade rezeki yg ALLAH sediakn utk kite...tunggu mase yg sesuai jek ok...yg penting usaha...kalau xde usaha xde la hasil ye kan...FIGHT 4 YOUR FUTURE!


MAK!!!ORANG DA DAPAT KEJE!!!ORANG DA DEWASA!!!ORANG DA JADIK WANITA BERKERJAYA!!!DA BOLEH KAWEN!!!HAHAHAHA

10 comments:

EnciK AxixOu said...

jage2 nt buaya mengamuk..hahahaha

g0m0k9enDek said...

gud! nanti waktu ada offer sila update di blog! :P

thomas said...

Tahniah org dah dapat kerja,
tapi hati2 dgn buaya2 ni,
bukan mcm rusa.
bagi kau tgk buaya kat Miri buat warmup sebelum start kerja.
Miri Croc Farm

+dieabella+ said...

encik axixou: xpe...buaya ngan aku da bespren...hehe

gomok: okai!=)

thomas: thanx...siap bg link...nti aku buka...=))

..iNurqa .. said...

agak2 kalau sy datang sana boleh dapat tiket diskaun ta ?? lalala~~~

sop said...

tahniah..
krim salam kat buaya... heheh

afzalsukasuki said...

wah tahniah.nanti sy balik kg..sy singgah jumpa PP Taman Buaya leh?hehe

Seri said...

wow...tak lama lagi ni mesti jadi pakar buaya ni...

manis said...

tahniah! saya memang tak suka ayat tu. jangan la sampai ada org cakap mcm tu kat saya bila saya tgh nk cari kerja lepas dpt ijazah nanti.

+dieabella+ said...

inurqa: hehe...insyaallah...

sop: thanx...=)

afzalsukasuki: boleh jek...hehe

seri: insyaallah...=)

manis: yg ptg rebut sume peluang yg ade...gd luck!=)