Wednesday, October 12, 2011

teacher nabila...=p

semalam aku dpt call dpt jadik guru ganti smpai cuti sekolah nih...
pastu trus amik surat trus daftar kt sekolah...
terkejut gile bila tetibe kene daftar diri...
xbersedia langsung!
so semalam byk GPK1 yg ajar aku mcm2 tunjuk tempat aku sume...hehe
da le banyak subjek yg aku kene ajau...
english+PJ+PK+Kajian tempatan+science..
arinih baru aku masuk kelas....
macam2 perangai ok!
baru 1ari mengajar...suara aku da xde...adoi!
mcm2 soalan budak2 nih taye...
yg paling sentap sekali..
'cikgu....tinggi cikgu berapa??'
aku jawap senang...saya bagi awak markah C nanti...nak??hahaha...


notatangan: sakit tekak....hoho

8 comments:

Aida Effarina said...

ajar skolah mana sis? mesti pening dgn perangai budak2 tu kan.. hehee :D

Ct DJa said...

ahahhaha. comel gila ugut student! LOL

thomas said...

Hello cikgu!

APAN said...

haha...aku suka soklan budak tuh...skolah pe ni?rendah or menengah?

NURUL AINI NORAZMAN said...

hahaha layan kan aje bebudak tuh,.

ieyza afieyna said...

best nye jadi ckgu..

dulu cita2 nak jadi ckgu,tapi xkesampaian..apply kplspm xdpt.. huhu

afzalsukasuki said...

cikgu ganti ea?dlm sibuk2 nak ganti tu..ap kta awk gulingkan cikgu asal.haha

+dieabella+ said...

aida effarina: sek rendah...siyes pening...hehe

ct dja: haha...terpaksa...

thomas: hello pupils!hehe

apan: sek rendah...pening gile...hehe

nurul aini norazman: tula..mcm2 perangai...=)

ieyza: tula merasa la sekejap jadik cikgu...hehe

afzalsukasuki: hehe...i wish too..kalau boleh...hehe