Monday, October 31, 2011

pening kepala!!


skang nih aku bz gile...
da nak akhir tahun nih lg byk bende kene setel...
sikit2 nama aku yg naek...

nabila..da key in markah?
nabila...nape xg bengkel?
nabila...da kumpul duit buku teks?
nabila....minggu depan awak bertugas...
nabila...da kumpul sume markah?
nabila...awk kene jadik ajk ***** tau...
nabila...awk kene jadik ajk #### tau...
nabila...awk guru kelas 6d kan...
nabila...jgn lupe kira buku kedatangan...
nabila...tlg isi nama utk sijil2 budak...
nabila...nti kene buat analisa peperiksaan tau...
nabila nabila nabila nabila nabila...


br 3minggu aku jadik guru ganti...
aku rase aku da kene migrain da...adoyai!
tp yg paling syok bila jadik cikgu nih ialah dpt balek awal...
balek sek jek trus aku terbongkang tidur....zzzzzzzz!haha


notatangan: ari rabu nih de interview lagi...wish me luck kawan2!=)

2 comments:

eita said...

kalau jadi cikgu memang sibuk kan..

thomas said...

nampak gaya seronok kamu jadi cikgu.