Saturday, October 22, 2011

gangster wannabe!

ok stop cite psl lelaki ensem itu...
never expect, never assume, never ask and never demand. just let it be.
bcoz if it's meant to be, it will be...=))))
ok nih aku cite psl budak kelas aku...
ade satu kelas nih...4D...
aku kene ajar sains...
budak2 dia nakal gile...
nakal yg macam jahat gile...
baru darjah 4 da ckp sial babi bodoh..
pukul2 kawan..pastu siap ckp 'siap ko lepas balek sek..pecah kepala ko'
aku speechless!
leh x aku nak request kt guru besar aku xnak masuk kelas tuh lg??
aku takut nti dorg tumbuk aku pulak...
aku sedih sebab dorg baru jek darjah 4 da perangai mcm tuh...
da besau nti nak jadik ape?samseng?setan?
aku doakn one day dorg akan berubah....
kalau x mmg xjadik org bila besau nanti...


notatangan: any tips how to handle bdk2 yg mcm nih?

2 comments:

thomas said...

Kebanyakkan budak2 sekarang ni kurang bimbingan dari mak bapak,dua2 pun kerja,itu pasal dah jadi mcm tu,senang lagi kalau kau jaga rusa.

+dieabella+ said...

tau xpe...baek kawan ngan rusa...hehe