Thursday, September 15, 2011

aku terima nikahnya..........

"Aku terima nikahnya si dia binti ayah si dia dgn mas kahwin RM..."
Bunyi mcm sng?
Nah ni makna sbnrnya..

Aku tanggung dosa2 si dia dr ibubapanya,apa saja dosa yg si dia buat,dari dedah auratnya sehingga tinggal solatnya,aku tanggung & bkn lg ibubapa si dia..Dan aku tanggung smua dosa bakal anak2 ku,jika gagal maka aku fasik,dayus & aku rela msk neraka & malaikat Zabaniyah melibas bdnku sehingga pecah..


notatangan: esok balek bangi...amik jubah konvo...yeahhh!

7 comments:

APAN said...

jngan lawan kate2 suami lps ni ye...suami ada kuasa kat situ :)

Bob Merley said...

that's why kena taat ngan suami. sebab buat apa2 suami jugak yang kena. nanti kalo buat tak baik dia tak cakap si minah tu yang ngok, tapi dia cakap bini si mamat tu yang tak pandai jaga bini. tough luck guys...

teha said...

bsr tanggungjwb suami :)

Umie Artoqiemie said...

bestnye konvo.. congrat yaw..

Khairil said...

besar betul tau tanggungjawab suami...

selamat berkonvo...

My Life's Journey said...

Morning diea :). Baru umi tau maksud sebenar akad nikah tu ..terima kasih diea :)

Taniah diea sebab diea dah nak konvo da :) ..hurayyyyyy

+dieabella+ said...

apan: insyaallah...mmg cita2 nk jadik isteri solehah..hehe

bob marley: kalau suami tu pandai tegur didik isteri...insyaallah selamat...=)

teha: tau xpe...

umie: tq...=)

khairil: tula...bkn sume org layak jadi suami...=)

my life's journey: hehe..tq...