Sunday, August 7, 2011

tabahla wahai kawan.....

nih kisah ayah pd kawan baek aku...
kawan baek aku dpd darjah 1..
sek menengah pon sama2...
ayah dia sakit...
mula2 kene gaut jek..
pastu xelok2...
skang da infect kt buah pinggang...
da lame da dr nasihat suh wat operation...
tp ayah dia nk lepaskan abg dia kawen bulan 7 ari tuh...
alhamdulillah operation tu berjaya...
kelmarin br dpt balek umah...
semalam da kene msk hspital balek...masuk icu...
siyes aku terkejut...
aku mmg menyesal ar xg melawat mase dorg ade kt umah...T.T
mase operation kawan aku de msg 'doakan ayah org sehat mcm dulu2..boleh raye same2'
sedih...aku tau cmne perasaan kawan aku..da rase mcm ayah aku sdri da...
semalam dia call cite nape ayah dia msk hspital balek...
sempat lg gelak2...then aku suh dia sabar byk2..doa byk2...
tetibe aku xdgr suara dia da..dgr dia nanges...
aku pon nanges skali...
korg tolong doakan ayah dia skali ok...
doakan ayah dia sehat balek...T.T

4 comments:

L said...

jom berfikir sejenak..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jom-berfikir.html

cik violet said...

semoga ayah kawan sehat ea..

insyaallah ;)

APAN said...

semoga ayah kawan tu sihat la ye... :)

+dieabella+ said...

cik violet: harap2 mcm tula...amin...

apan: tahnx apan..=)