Tuesday, June 28, 2011

MAEL LAMBUNG VS AH CAI THE MOVIE!



PERHATIAN SUME PEMINAT JOZAN!!!
ade satu movie spesel utk jozan...
Mael ambung vs Ahcai the movie!!!
fyuyoooh!!!jozan...korg mmg satu fenomena!
ni sume permintaan org ramai kat ahmad idham...
termasuk aku!hehehehe

salah satu tweet kpd ahmad idham...



ni tweet aku kpd ahmad idham..siap dia balas tuh...kompom shoot sept nih..pengsan!




finally..officially ahmad idham tweet kt twitter nih mengesahkan sume...tq Ahmad idham...abg ahmad idham tau betapa besar ye bakat yg JOZAN ade...sbb tuh ahmad idham boleh simply agree atas pujukan sume org...haha...to JOZAN...korg xpenah jadik juara...aku tau korang nak sgt jadikjuara...harapan sume org...lau nak cite pasal duit...aku tau korg da berkepuk2 duit dlm bank...tp korg nk title maharaja tuh...xpela xde rezeki....to HATERS JOZAN..korg xkenal jozan...korg xfollow twitter zizan...u noe what...zizan shooting 3filem skali ari tuh tau...tp still amik mase nk jumpe johan cari idea...aku suke smgt jozan...xpenah lupe diri...hidup JOZAN!

6 comments:

BezBuddy said...

cant wait!!!!

khairul akmal azman said...

best camni..undang2 mael lambung
tak ada gentar2 apa2..gua abg2..

Cik Bucken said...

kene sediekan tisu berkotak2 tgk cter diorg nnt!hahah~XD

Wanie said...

yeah! ak nk tgk..confirm meletup cite diorg..

APAN said...

menunggu gak pasal citer ni nanti.lawan kl ganster la ni.haha...

aku tngok ko ni cam fanatik sngat ma kat jozan tu.aku minat gak dorang tu.tpi xde la cam membenci peserta lain.dorang tu semua sama je.lawak cam mane pun, dorang tetap penghibur je.jngan smpai semua yg dorang buat baik je kat mata kita.huhu...

martabat mereka x boleh nak sanjung sngat.biasa je... :)

sory la kalau aku salah tafsir entri ko ni...

+dieabella+ said...

khairul akmal azman: haha...mael lambung xmkn rasuah...

cik bucken: mesti sakit perut gelak...hahaha

wanie: kompom meletup!

apan: aku benci ngan peserta laen la...aku benci ngan peminat peserta lain...haha...bajet bagus jek...salu kutuk jozan...aku sebagai peminat setia mst ar kene backup jozan..hehe...raseye so far perasaan aku kt jozan masih terkawal la kot...dun worry...=)