Tuesday, June 7, 2011

level sekolah rendah!

terbakau darah aku...
aku nih salu diperkecilkan jek...
adoi...sabau jela...
cite dia nih macam nih...
ari tuh de kawan akak aku datang umah...
pastu mcm bese la aku g salam..
dgn konfiden ye akak tuh taye...
darjah berapa nih?
what??????
xcuse me!aku da abis degree la ngek!!
nsb baek akak tu mintak maaf..
xsempat darah aku nk mendidih...hehe
lagi memalukan bila....
aku g shopping...
pastu ade budak sekolah usha2...
rase mcm nk sepak jek muke sekor...
sila panggil aku kakak ok!aisshh!
kecik sgt ke aku nih??
aku rase bdn aku besau gedabak jek..
muke aku matured jek...
tula...susah bila kurang ketinggian nih...


notatangan: tgh makan appenton...hehe

8 comments:

caliph shuriken said...

klau mkn appeton awal2 dulu mungkin bkesan kot ^^

Cahya Qasehnya said...

awet muda lah tuh. hee.

Ra-kun lari-laRIAN said...

sabar, heheh :D

NURUL AINI NORAZMAN said...

sabar,.comel la ni,. belasah je diowng lain kali ea,.kih3

AmyZana said...

takpolah ~ org kecik2 comel :D
tabah saja akak =_=

+dieabella+ said...

caliph shuriken: hehe...saje nk mkn gak...sedapkan hati...hehe

cahya qasehnya: xdela...bdn jek tlebih pdek...hehe

ra-kun: hehe...ok...=)

nurul aini norazman: xde comel pon..org tua kene hormat...hehe

amyzana: tpakse pekak kan telinga..hehe

APAN said...

sekarang aku tau ko ni geng frodo rupanye.haha...

badan kecik, otak besar... :)

+dieabella+ said...

apan: haha...otak besar tu da kira cacat da...=p