Monday, May 16, 2011

new entry...=p




spesies Axis axis

sampai bulan lapan..
aku akan tido makan minum dengan rusa kat atas nih..
harap2 dia xtanduk aku da le...
n harap2 research aku nih berjaya...
amin...=)


notatangan: mood hilang bila blogspot wat hal...aisshh!

9 comments:

wachak said...

Kalau dalam hutan tu syok ar ckit tapi kalau dekat zoo .... ha33

cacing said...

wa... kim salam kat rusa tu.. macam santa claus punya je...

zameermus said...

semoga berjaye ye...klo tgk cam rusa tu nk tanduk,tanduk rusa tu dlu tau,,hehee:P

Latest : 360 sendi penyelamat dari neraka..

caliph shuriken said...

ptg tadi ada gi ladang kambing jenis kacuk.. besar jgak saiz kambing tu, huh...

p/s: sowi situ xde rusa :p

jaya jr said...

haha,aritu mase blogger.com buat hal terus melarikan diri ke putrajaya..

HAZWAN17 said...

kalau bosan-bosan boleh naik atas rusa tu haha

+akufobia+ said...

makan kan rusa tu OK.

+dieabella+ said...

wachak: ni kat ladang...so mst exciting dia lebih skit kot...hehe

cacing: haha..xperasan lak...

zameermus: nk tanduk cmne...tanduk pon xde...hehe

caliph shuriken: oo yeke...ape name spesies dia..=)

jaya jr: jauh nau ko lari...=p

hazwan17: penyek le rusa tu cmtuh lau aku naek...=)

akufobia: tunggu kene sembelih dlu...=)

caliph shuriken said...

kambing tu jenis boer.. satu jenis tu kacuk utk susu.. satu lagi kacuk utk daging ^^