Thursday, April 28, 2011

selamat tinggal UKM...!

hai kawan2...
aku nak bgtau nih...
esok aku balek umah...yeayyy!!
padahal ari selase arituh last paper aku...
tp kene menangok kt ukm...
tunggu my family datang amik...brg byk ooo...
xpela...dpt aku setel pasal borang master etc....
sedih lak raseye...T.T
yela..pasni bila la pulak aku nk datang ukm nih...
boleh x malam nih nak tdo smbil nanges?over sgt..haha
selamat tinggal kawan2 sekos SAINS BIOLOGI...
selamat tinggal kawan2 semajor ANIMALISTA...
selamat tinggal kawan2 sekolej KOLEJ DATO' ONN...
selamat tinggal kawan2 ex sekolej KOLEJ PENDETA ZA'BA..
selamat tinggal LECTURER2...
selamat tinggal makcik2 admin yg lorat...haha
selamat tinggal sume...jasamu dikenang...T.T



special 4 biologist!


notatangan: doakan aku balek umah dgn selamatye ok...=)

7 comments:

gdoupt_monster71 said...

biasa la... yg dihadapan jadikan kenyataan.. yg tgl jdkan kenangan... dtg dan pergi adat kehidupan...
ucap kan tq pada UKM... slmt dtg dunia baru...

tricksrex said...

kekekeke
selamat tinggal makcik lorat hahahahaha

apik pehe said...

xper2..sentiasa la contact dengan diorang yer..huhu

Ayie Abas said...

SELAMAT BERJAYA DALAM APA JUA YANG DIUSAHAKAN...YOU ARE MY FRIENDS ^_^

BezBuddy said...

sedihnye...uwaaaa

惄 mIsS NaDEa 惄 said...

skew lagu nehh..
sdeh jew >_<

+dieabella+ said...

gdoubt_monster71:yup...slmt dtg dunia br...=)

tricksrex: haha...xyah nk mengadap dorg lg...=p

apik pehe: tula...nsb baek ade fb...=)

ayie abas: tq...=)

miss nadea: sedih nk berpisah...T.T