Wednesday, March 2, 2011

pantai penyabong mersing


sepanjang aku study nih...
da mcm2 jenis fieldwork aku da pergi...
tapi kali nih aku rase yg paling bangang...
da le bayau mahal...
ade ke patut lunch mkn ikan tongkol msk kicap jek...
the next day lunch mkn ikan kecik yg da xgupe ikan tuh...
siyes rase mcm nk bg ank yatim makan jek...T.T
tapi snap pix tetap snap ok...hehe
jom layan pix!=p

lau da pergi pantai..harusle ade pix bayang2 kan...hehe


ade mcm samarinda x?pang!!


another one..cantek kan tempat nih...=)


mase br sampai kt pantai...


xcited gile nak mandi pantai...bkn nk buat keje ye...hee


gigih x aku jadik nelayan?hehe


nelayan xbertauliah...sekor ikan pon xdpt...frust gile..hoho


last2 sume layan mandi pantai...hehe


sgt suke pix nih...=)


notatangan: dgn ini...berakhirlah segala fieldwork aku....pk thesis jek nih..fighting!!!!

10 comments:

pak long said...

salam...
lama tak pi mandi kat pantai penyabong...

thomas said...

Cantiknya batu itu.

messy_mess said...

xnak ckp ke sape photographer ~ haish

APAN said...

cam puaka je pantai ni ma...

baru aku pasan...
ko membe paling pendek dlm membe2 ko...
am i right?
huhu...

Burp said...

bestnya mandi lauttt~~ :D

apik pehe said...

gambar last tu da nmpk macam ikan kering kena jemur..hahaha

+dieabella+ said...

pak long: oo yeke...1st time dtg penyabong...b4 nih dtg kt teluk gorek..hehe

thomas: mmg cantek...sesuai lau nk snap pix...=)

azizil: xnak ckp...=p

apan: asl ckp puaka lak?menakutkan jek..aku yg plg tinggi la...=p...hehe

burp: tau xpe...bes gile!

apik pehe: haha...siot jek...

+akufobia+ said...

gambar last nice.ohh.dapat makan gak.nasib tak mati.syukur.

APAN said...

xde la...
gambo pokok tu...
haha...

+dieabella+ said...

akufobia: mmg dpt mkn...tp xbbaloi dgn harge..T.T

apan: ingatkan ape td..hehe