Saturday, February 19, 2011

gajah oh gajah!---->PART 1


seperti yg dkecohkan...
semalam aku pergi PUSAT KONSERVASI GAJAH KEBANGSAAN kat kuala gandah...
my happiest moment ever!!!so far la kan..hehe
one of my impian da jadik kenyataan!
boleh x lepas nih aku nak peluk singa pulak??nak sangattttttttt!!!
tapi nak peluk baby jela...hehe
khamis nih kene pergi zoo melaka pulak...
ari jumaat kene pergi mersing pulak...
ke-bz-an yg teramat...
penat tapi enjoy!!
jom layan pix!=p


focus kat muke aku...kalau boleh nak senyum sampai telinga...haha!


siap lambai2 lagi...bajet model gajah..harus kene penyepak..=p


nih time gajah mandi pulak...


kantoi tlebih pendek...redha..

dsebabkan sume budak letih...
xsume pix yg da upload...
so aku tunjuk yg nih jek dlu...
tunggu part 2 pulak tau...
byk pix yg bes aku nak tunjuk kt korg...=)


notatangan: sila teka aku bangun kul bape pagi td?sape jawap dengan betul ade hadiah...hehe...=p

13 comments:

Schajar McFlurry said...

saye penah pegi cni.... tp tak naek gajah sebab takowt... huhuhu...

APAN said...

bale3....bes tu dpt naik gajah...
tpi gajah tu cam x bahagie je riak mukenye ko naik...
haha...

kuala gandah ni kat pahang kan?

+dieabella+ said...

schajar mcflurry: hehe...rmai gak yg xnaek..

apan: da mimik muke dia cmtuh...dia ketawa pon muke mcm tu gak..hehe..yup kt pahang...ko leh la salu naek..aku seumur hdp skali jek dpt..

APAN said...

asl ckp slalu naik lak?
aku naik pun x penah lagi ma...
ni nak kate selalu lak...
celah mne tempat tu pun aku x tau...
kat tmn negara ek?

+dieabella+ said...

apan: haha..maksud aku ko leh salu pergi...dekat jek kan...satu negeri...bkn kt taman negara..kat kuala gandah..=)

apik pehe said...

ko bangun kul 12 tghari kn?hehe..

weh..mase ko naik bapak gajah tu..
x ikot diorang p mandi skali ke?hehe

+akufobia+ said...

3.hee.aa.patah tulang belakang gajah tu kau duduk atas dia.aa.

+dieabella+ said...

apik pehe: kurang tepat...sila cube lg...=p...mmg aku nak mandi...tp mcm leceh pulak nti kne salin baju bagai..so aku tengok jek..hehe

akufobia: melampau sgt tuh bgn kul3...hehe..mne de...aku kn kurus sgt...=p..hehe

BezBuddy said...

best gle kan naik gajah...nak naik lagiiiiiiiiiiiiiiii :D

Burp said...

ohoiii~ bestnye~ jahaha

+dieabella+ said...

diea: org de byk lg pix...=p

burp: mmg bes gile...!hehe

+akufobia+ said...

ohh.OK.kau kurus.(hidung panjang.)

+dieabella+ said...

akufobia: haha..jeles le tuh...=p