Wednesday, February 16, 2011

hantu ngensot

sebijik katil asrama aku mcm nih...


ape kejadah la aku nak tulis pasal hantu malam2 buta nih...
last2 aku yg takut balek nti...haha
nih aku nak cite zaman aku sekolah asrama dlu...
sape2 yg penah duduk asrama mesti sebati ngan cite aku nih..hehe
setiap awal tahun mase mula2 nak daftar tuh...
mesti pakat nak datang awal pagi kan...
sebab???sebab dia nak cop katil bawah...
sume xnak n takut nak tidor katil atas...
yela wei...siling sejangkal jek dpd muke ko(aku tipu)..
kalau gempa ke ape ke ko yg mampos dlu...haha
pastu senior aku berjaya menyetelkan masalah cop2 katil nih...
berdasarkan cite org2 tua...
ade sekor hantu nih spesies hantu ngensot(xtaula eja btul ke x nih)..
hantu nih akan aim org yg tdo katil bawah...
hantu nih xde kaki..n kuku dia panjang...
dia akan merangkak mgunakan kuku dia...
krekk kreekkk kreeekk...(bunyi kuku dia bila kene lantai)
pastu dia akan goyang katil yg dia da pilih tuh..
bergoncang2 la katil tuh...
dia akan goncang katil tuh sampai owner katil tuh bangun n pandang muke dia!wth??
kalau ko buat2 xbangun dia akan goncang lagi kuat...sabor jela!
pastu sume pakat berebut katil atas pulak da...haha


notatangan: jangan lupe baca ayat kursi b4 tidur....hehe

6 comments:

M a W a D D a H said...

haha..kelakar la plak hantu ngengsot tuh kacau...adehh...

p/s: masa duk asrama dulu, suka duk katil atas sebab kena angin kipas..duk bawah xkena sgt..panas...hehe

nuriz said...

nasib baik baca siang sinag ni..tak takut hantu sgt heeee

si para para said...

tu la taktik yang di gunakan ahli politik untuk menipu.hahaha

btw ada tag untuk anda.

+akufobia+ said...

kena takut kat hantu eh?laa.

APAN said...

haha...
penah dengar gak spesis hantu ni..
tpi x sure la description sme ke x...
macm2 cite dulu...

+dieabella+ said...

mawaddah: kalau kne kaco tcabut jantung...haha

nuriz: selamat...hehe

si para para: ape kaitan dia?blur jap...

akufobia: naturally takut kt hantu...nk wat cmne...heee

apan: bese la...ade tambah2 skit jadik penyedap cite...last2 tpesong trus...haha