Monday, February 21, 2011

gajah oh gajah!---->PART 2


seperti yg dijanjikan...
nih entri gajah part 2...=)
sume kosmate aku muke burn after balek dpd kuala gandah...
aku rase pas aku balek dpd mersing nanti...
aku da jadik anak negro...harap maklum..
sabor jela...hoho
jom layan pix!


mase gajah mandi...sembur2 air...comey!nak bela sekor boleh?=p


my kosmate yg tgh mandikan gajah...jeles!


nak panggil lubang hidung ke lubang belalai?hehe


gajah berak secara live aku da tengok...pasni nk tengok ular berak pulak..=p


gajah nih nama selendang...kaki dia cacat...


gajah nih pulak name dia siput...dselamatkan di sg siput perak..


gajah nih name dia langsat...suke makan buah langsat kot..hehe


gajah nih kecik lagi...nama dia pandan...


sape cakap aku xberani usap gajah...ingatkan nk peluk belalai dia trus...tp bila pk 2x xjadik la..=p


b4 balek...pose yg terakhir...muke sume penat gile...


notatangan: harap sgt dapat peluk singa kt zoo melaka nanti...cant wait!!

8 comments:

apik pehe said...

haha..ko ni..aku tgk same je semua gajah,,hehe..cari la ular berak tu..aku rasa david teoh je yg tau kt mane..hahaha

caliph shuriken said...

pasni bole laa bela sekor kn, hikk..

latest en3: ~ code blue ~

Pendekar Berkuda said...

wah..gi lanchang tak cakap... boleh gak ajak dating kat temerloh.. hahaha

aTy _faRed~ said...

tak pernah lagi jumpegajah.. :)

+akufobia+ said...

tahi gajah busuk tak?hee.

APAN said...

gajah buang najis pun ko dan amek gambo ek...
tau2 je kan mende tu nak kua...
haha...

bes2...

+dieabella+ said...

apik pehe: tula ko...xde sifat kehaiwanan..sbb tu xkenal...=p...esok aku taye david teoh mne nk cari ular berak..hehe

caliph shuriken: xtau nk sumbat kalau bela sekor...hehe

pendekar berkuda: dok temerloh ke?hehe

aty_fared: pergi kuala gandah...bes sgt...=)

akufobia: xhidu pulak...=p

apan: haha...tgh dia mandi tu boleh pulak dia berak skali..xsenonoh btul..nsb baek binatang...hehe

Ro$$i DAh said...

lobang hdung gajah besar.. hehe