Sunday, January 9, 2011

QUOTES OF THE DAY



its dangerous to make a man ur everything

-cruel love-


ulasan:jangan bagi cinta sume kat dia..at least tinggalkan sedikit utk diri sendiri..yg paling penting cinta kat DiA yg paling utama..biar nanti bila kite kecewa...ade cinta yg laen utk kite..kite tak akan terlalu kecewa..korang tengok la kat sekeliling korang...bila ade yg bagi cinta 100%..saluye dorang akan kecewa..pape pon...biarlah ALLAH tuh segala2ye bagi kite...baru bahagia dunia n akhirat...=)

10 comments:

Umie Nadhirah said...

Umie LIKE THISSS :D

MiSzy DiaN said...

woooahhh..
tersentap kejap bla baca nie..
hehehe

Stupid Learner said...

saya suka tulisan ini, tapi..Sukar juga ya... saya dah putar puter kesana kemari cari artikel yang bisa membantu aku mendapatkan kebahagiaan abadi,... semua intinya sama,, mereka selalu bertanya adakah kebahagiaan abadi?

She is f.A.z.A said...

thats true ..

NARDtheNERD said...

betul betul betul...
jangan beri 100%..
:))

turbinemanlog said...

tapi kalau dah mabuk cinta semuanya pun terlupa.

+dieabella+ said...

umie nadhirah: thanx...=)

miszy dian: hehe

stupid leaner: bg sy..kebahagiaan abadi tu ade...tp di akhirat sane...insyaallah...=)

she is f.a.z.a: thanx...=)

nardthenerd: bg 1% jek..hehe

turbinemanlog: bukan sume yg mabuk dgn cinta..yg terlalu leka jek salu kecewa..

Burp said...

betul2~ Nabi sendiri pernah berkata.. jangan terlalu syg pada seseorang itu kemungkinan dia akan jadi kebencian.. dan jgn mterlalu membenci seseorang itu, kemungkinan nanti akan menjadi sayang.. :)

so sederhana adalah sifat yg sebetulnya.. jodoh, maut ditgn Allah swt.. kita hanya merancang.. :)

+dieabella+ said...

burp: betol3...=)

caliph shuriken said...

cinta itu bahagia.. cinta itu derita ^^