Wednesday, January 26, 2011

khamis malam jumaat


yeah!!
da masuk hari khamis...pastu jumaat...pastu holiday!hehe
aku nak tanya korang??
kalau cakap pasal khamis malam jumaat jek...
ape yg korang pk??
dulu otak aku xde pk mende laen..
mesti teringat hantu puye...
naek bulu roma...
sume cite hantu mesti nak khamis malam jumaat kan...
tapi skang baru aku perasan...

mereka: mlm nih khamis malam jumaat kan...bes nih...

aku: mcm pelik...ape yg bes ye...

mereka: malam nih malam sunat la...

aku:ape yg sunat ye malam nih?oooo bace yassin...

pastu pakat gelak ramai2...

mereka:malam nih org da kawen sunat la..

aku: oooooooooooooooooooohooooo...baru aku tau!

aku: eh mane ko tau pulak sunat mlm nih?ko kn x kawen lg?

mereka: general knowledge..haha!

aku sampai skang pelik...ramai yg ckp cmtuh skang...sepatutye org yg da kawen jela yg tau kan...so my conclusion is...mmg ramai da kawen...nikah jek belum kan...nauzubillah...

notatangan: mereka berjaye melucahkan otak aku yg suci nih...hawau!xsuke!

7 comments:

Abu Luqman said...

malam jumaat sunat..bagi orang yang berkahwin..hehe

zerotech said...

Malam jumaat malam seram.. hehehe

apek poyo said...

wahahaha..kawan bella ramai yg dah gatal nak kawin tu..ekekek

Ustaz Love said...

Salam..

Malam Jumaat bukan malam sunat berjimak.. yg sunat itu adalah pagi jumaat.. itupun khilaf..

Pandai2 je org belum kawen nih.. hehe :D

aReTikZ said...

Pergh ~ kalau ustaz love dah datang, hehe..

+akufobia+ said...

ngaa.

+dieabella+ said...

abu luqman: hehe...

zerotech: xleh tgok cite antu...hehe

apek poyo: haha...tau xpe..

ustazlove: oo yeke?br tau...hehe

aretikz: hehe...

akufobia: hehe...=p