Saturday, January 22, 2011

KEPUTUSAN GA belladiea cabutan ke3!


gud morning sume!!
skang jam lappy aku da pukul 10:12 pagi....
but still ade sorang yang xlapor diri kat aku....
so dengan rase suka hati aku....
aku telah buat cabutan yang ke3...
pemenang yang bertuah tuh adalah.........................................

1-



















tahniah!tahniah!tahniah!
kepada pemenang....
sila email kat belladiea@gmail.com butiran2 berikut....

nombor GA belladiea:
nickname:
nyatakan jenis talian: maxis/celcom/digi

seperti biasa....
INGAT!!...anda ade mase 12JAM sahaje utk lapor diri kat aku...
iaitu tepat sebelum 10:30 malam nih...
kalau x...terpaksalah aku cabut undi lagi...


notatangan: seronok pulak dok cabut2 undi nih...hehe

9 comments:

SyUhAdA said...

thniah~!

Laman Teman said...

tahniah bagi yang menang...:)

Mama Zharfan said...

congrats to lucky winner

iszieylyanziy said...

wah,,cabut undi,,,ahah,,thaniah2x,,

saye.mejai said...

at last :)
phewww. thank you. okeh email skrg :)
thanks babe

www.namesayemejai.blogspot.com

+dieabella+ said...

syuhada: tahniah jugak..hehe

laman teman: hehe...

mama zharfan: xde rezeki kali nih..try next time..=)

iszieylyanziy: is xnk join...lau x da menang da kot..hehe

saye.mejai: tahniah!

APAN said...

sampai cabutan ke 3?
orang yg ko cabut tu sume pakai line kot...
bagi la org yg gne prepaid cam aku ni...
:)

+akufobia+ said...

cabut lari.

+dieabella+ said...

apan: sume pemenang da lapor diri da..tunggu next GA ok?hehe

akufobia: cabut undi la bukan cabut lari...=p