Wednesday, January 12, 2011

jangan berjanji!


jangan berjanji dengan aku..
sebab selagi ko x tunaikan...
aku akan ingat sampai MATI...
aku akan tarok hati n aku akan ingat...
so sape2 rase da berjanji ngan aku..
sila le tepati janji anda...hehe
diam bukan bermakna aku da lupe...
sebab aku bukan reminder utk ko...
tapi kalau sok aku da xde...
aku HALALkan sume bende yg ko da janji kt aku...=)


notatangan: janji ALLAH itu pasti....

10 comments:

mozuba said...

Yup..janji Allah itu pasti.

nelly said...

betul2 . .
kena tepati janji

=)

BezBuddy said...

ko janji nak blanje org kan?cept tunaikan...hahaha

Burp said...

sabo-sabo~ huhuhu

apek poyo said...

janji diana..ehhh..janji rockkkk

Ms. MieRa said...

ko janji nak bagi movie kat aku, aku janji nak terima movie tuh... so, bila mau dtg sini????? hehehe... :)

impish_yatie said...

babe, aku de jnji pape x kt ko???huhuh

CahayaCintaIlahi said...

yep btol
sbb ble brjnji
kene tunaikan
ble tak tunaikan
munafik.mmm jgn
pgg pd jnj shje kan
tanx for remind ;)

KABAKOGA said...

mungkir janji?
buruk ler siku nanti..

+dieabella+ said...

mozuba: betol...=)

nelly: tau xpe...=)

burp: luahan perasaan...=)

apek poyo: janji rock pon boley..hehe

miera: janji telah ditepati...hehe

yati: so far xde kot...hehehe

cahayaccintaIllahi: tula..janji bkn bende yg remeh...

kabakoga: erk?tu bukan kalau bg brg mintak balek ke?hehe