Thursday, December 16, 2010

oh yeah!


ni salah satu rancangan afdlin shauki..
memang terbaek dari ladang la..!!
sakit perut aku ketawa..
sampai xsempat nak tarik nafas pastu pengsan 2minit..
da sedar tuh terus ketawa balek...haha
gabungan yg mantap zizan+johan+afdlin+nabil..
korang memang pelawak paling gempak la!
aku bangga jadik anak MALAYSIA yg ade pelawak mcm nih..haha!
jom layan 2videos yg aku pilih..


wajib klik...hahahahahaha!


prof sir tap hatemanak..hahahaha


ape lagi jom ramai2 pakat langgan astro WARNA...
eh eh layan kat utube jela..hehehe


notatangan: berguling-berguling tengok dorang..sempoi!!!

10 comments:

ciEk NiENa said...

ala, umah saya xde astro warna.. mama sya ckp, kalo langgan pom, xde owg nk tengok... urm.. sedeynya.. banyak citer besh oh dalam tu.. HUHU

mr. a said...

like..huhu

+akufobia+ said...

gelakgelak.

+dieabella+ said...

ciek niena: lyn jek kt utube..hehe

mr.a: thanx...=)

akufobia: hehe..

more tips said...

di sing hari ini. aku berkunjung ke blog anda dan mendapatkan byk informasi, sobat.... lanjutkan kreasinya dengan meng-apresiasi juga blog saya

NARDtheNERD said...

hahaha.

lawak prof sir tap hatemanak...

:P

Anwar Faiz said...

haha..kelakar..aku suke tengok yang diorang berlakon jadi otai cina tu..kelakar betul oh yeah ni..

+dieabella+ said...

more tips: thanx..

nardthenerd: mmg gile dorg nih..hehe

anwarfaiz: oh yeah!hehe

APAN said...

haha...cam celake....

+dieabella+ said...

apan: dorg mmg xmakan saman..hahaha