Wednesday, December 15, 2010

mati enjin la pulak...dem!!!


tadi aku test JPJ..
gagal lagi..again n again..
aku penat la..
sume pesan jangan sedih2..
aku xsedih..
aku bengang+malas nak layan bende2 cmnih..



notatangan: nak tidur sampai esok..hoho

15 comments:

+akufobia+ said...

haha.apa ke kecewa la.

sukahaha said...

matdin dlu pun ada gak fail skali.. kes mati enjin jer tu pun tinggal berapa meter jer lagi nak habis maa jalan raya.. tester tu tak nak bagi lulus jugak nak buat macam mana. tak tahulah dia tgk ke tak apa yang matdin buat masa nak mula jalan tu. boleh ke dia cakap matdin tak periksa cermin sisi. Dia lupa ke apa matdin tak tahulah. Panas tu memangla panas tapi sabar jela hehe..

Wyna Nubies said...

hu3..chaiyokk chaiyokkk..berusaha tau tanpa mengalah :)

eziatulsyahirah said...

jgn putus asa! :)

MiSzy DiaN said...

usaha lagi..
:)

touyakaruma said...

Touya : ..................

Touya < - - - - budak nie failed beberapa kali .

apek poyo said...

lah..apo kes ekau tak lulus nih...?
lain kali usya brader JPJ tu..br lulus.ekekkek

impish_yatie said...

oit..rilex der..biase ar tu..mase aku test pon mati enjin gk..tp jpj tu bek..haha..n die pon tau aku gabra..=P takpe la..bole cuba lg..=)

Anwar Faiz said...

siannye..takpe..next time cube lagi!

tiefazatie said...

xpe..chaiyok2!ifa dulu pun 1st test fail..haha..2nd baru lulus nie...ganbate!

Burp said...

praktis lagii~~ :D

+dieabella+ said...

akufobia: kecewa ngan diri sendiri..

sukahaha: kuasa d tgn JPJ..

wyna nubies: thanx...=)

eziatulsyahirah: baek...

miszy dian: thanx...=)

touyakaruma: ko bape kali failed?hehe

apek poyo: aku xgeti nak wat keje2 cmtuh..hoho

yati: cube lg yg aku mls sgt tuh..hoho

anwar faiz: baek..=)

tiefazatie: terima kasih...=)

burp: xsempat nak praktis da..hoho

Payche said...

sabar2...

ade hikmah la tuh~~

gades ain said...

chill dear :)
ain pon pernah fail.
^^

try again later ye.
jgn tensi2 ^^

+dieabella+ said...

payche: thanx...

gades ain: mmg kene cube lg..sob3