Thursday, December 2, 2010

kekecewaan 2010....T.T


kali nih aku bukan nak cite pasal aku kecewa bercinta ke ape..
aku nak cite betapa kecewa ye aku dgn filem2 yg keluar pd tahun 2010...
banyak filem yg aku nak review..
tp aku tunjuk the most yg aku kecewa...


filem2 yg aku KECEWA

PREDATORS 2010 : sgt3 kecewa..sebab aku xpect bes gile thp cipan..aku bygkan filem nih tunjuk kehidupan predators pastu lawan2 sesame dorg pastu tunjuk alat2 yg lebih canggih..tapi ade 2ekor predators jek yg aku nampak bila lagi stgah jam movie nak abis..#%^&*..xsenang aku duduk tau..tertanye2..mane predator mane predator..tolongla keluar...sob3..2bintang!


THE REEF 2010: jalan cite nih da bes da..cume cara shark tu serang dorg..xnampak pon..sedar2 da mati lg sorang..pastu ade la buih2 darah skit..sedar2 da tinggal sorang...sedar2 da abis cite nih..adoi!aku bagi 3bintang!


A NIGHTMARE ON ELM STREET 2010: cite nih ok la..dia cite balek dpd mula sampai abis kan..tapi aku aku kecewa sebab dia ULANG balek scene2 yg lepas..buat la scene baru..b4 aku tengok cite nih..aku da siap sedia nak tdo ngan alQURAN kt sebelah..tapi da dia ulang scene yg same..malam tuh..aku tdo dgn nyenyak tanpa sebarang mimpi nger
i..so aku bg 3bintang!


filem2 yg dinanti2kan

RAPUNZEL 2010: xsempat lagi g tengok cerite nih..ade sesape nak belanje x?hehe..rapunzel rapunzel..let down your hair!hehe..harapan aku biarla cite bes mcm ENCHANTED!


THE LAST EXORCISM 2010: cite pon last kan..pasni da xde da..aku da tengok 1 2 3 puye..memang berzikir jek pastu..takut gile!!!!so aku harap2 yg the last exorcism nih dia xwat mcm elm street...ulang balek scene..


movie of the year!

movie of the year mestile kene bagi kat filem 2ALAM..memang
gempak abis la..hahahaha


eh tersalah bagi pulak..haha..movie of the year...PIRANHA 2010!!!mcm nih la baru filem...xrugi duit aku g labur kt wayang tuh..terbaekla!!takut dia sampai kaki aku meggigil dpd dalam wayang sampai balek umah..aku xtau pe masalah aku..tapi siyes memang aku takut..nak tdo pon berzikir..jantung dup dap dup dap..dun eat me!hehe



notatangan: mari mendownload movie!hehe

11 comments:

abdul rasyid..... said...

nak tgok rapunzel gak...btw minat crita hantu ek?? heeee^^

h A n Y S said...

cerita piranha tu best lah jgk
tp byk scene yg tak sesuai tgk dgn laki..maluuu.. byk sgt scene yg blh menjatuhkan bijik mata, hahaha

Idy Saha said...

Serius cter Rapunzel x menghampakan.
tgk cepat. best taw! =)

apik pehe said...

ko ni suke sgt cite antu la bella..hishhh

xper2..aku blnje ko tgk rapunzel..alamak!!klantan xdok pawagam..huhuhu

+dieabella+ said...

abdul rasyid: eh bese2 jek tgk cite antu..tp da 2010 byk kuar cite antu..tgk jela..hehe

hanys: tau xpe..kene tutup mate...hehe

idy saha:ok2..mlm ni nak g..hehe

apik pehe:xpe2..aku tgu kel wat pawagam..haha

iqbalhakimi said...

piranha xbest..bukan nak fokus pada ikan sgt..lebih kepada aksi luar jangka..

nazirulhazwan~ said...

dua alam mmg terbaik o0o. dpt oscar kot

touyakaruma said...

Okay perjelasan untuk cerita Predators .

Memang sejak dari dulu lagi kehidupan Predators masih samar-samar . Jadi memang takleh nak harap akan tahu asal usul Predators dan kehidupan mereka . Tapi ada diceritakan diorang nie pemakan daging dan tinggal di sebuah planet ala-ala piramid dan penuh dengan hutan . Sedangkan nama sebenar mereka pun masih tidak diberitahu . Melainkan nama samaran seperti Classic Predator , Tracker , Berserker .

Predator adalah makhluk yang berpuak . Dan sangat pentingkan maruah . Hanya Predator yang terlibat dalam permainan jer akan membunuh , yang lain tidak masuk campur . Kalau kita bunuh salah seorang dari diorang yang terlibat dalam permainan yang lain tidak akan buat apa-apa , dan kadang-kadang akan diberi hadiah kemenangan .

Cuma dalam AVP 2 , Predator Veteran terpaksa masuk campur kerana nak halang Alien membiak .

*Punca kenapa Predator bergaduh antara satu sama lain dalam filem ini aku tak pasti . Tapi dipercayai mereka dari Puak Berbeza.

+dieabella+ said...

iqbalhakimi: kire ok la tuh dpd yg laen2..hehe

nazirulhazwan: maybe..haha

touyakaruma: u noe more than i do..hebatla..hehe..ala tukar la skit jalan cerite tuh..

.::WaNiE::. said...

oh serius, aku pun kecewa dgn predator ngn nightmare on elm street tu.

punye la gerun tgk piranha tu sampai pegi fish spa pun aku tak berani nak masukkan kaki

bazir je duit nasib baik buy 1 person free 1 person huhuhu

.::WaNiE::. said...
This comment has been removed by the author.