Tuesday, December 21, 2010

jerawat tumbuh bagai cendawan!

jom maen picit2 jerawat!


apasal la tetibe jerawat nak tumbuh nih...
buang tabiat ke ape..
ade dua buah jerawat kat hidung..
malu gileeeee...
hilang terus keyakinan diri aku yg tinggi nih...
mak aku salu cakap' dulu zaman mak anak dara xpenah pon tumbuh jerawat'
ok down gile!
member2 pon sume pakat tegur..
eh nape muke ko de jerawat?
padahal dua buah jek kot..
ade orang tuh jerawat penuh muke xde org tegur pon...
aku puye jerawat dua buah nih yg ko heran kan...aishhh..
macam2 jawapan yg aku bagi utk puaskan hati ko..

pilihan jawapan:
a. musim mengawan
b. jerawat gatal
c. jerawat bulanan
d. sume di atas


notatangan utk jerawat: sila berambos ASAP!

11 comments:

Anwar Faiz said...

saya pilih jawapan d! sume di atas..

E.d.Y said...

D..huhu

+akufobia+ said...

hee.peringatan yang cantik bukan selama nya.lalala.

kesehaRian Ra-koen said...

selamat hari ibu :)

sukahaha said...

lepas kena hujan ke? hehe..

Reen Azreen said...

nk period..kn senang...ahahaha

+dieabella+ said...

anwar faiz: jawapan kurang tepat..sila cube lagi..hehe

e.d.y: salah..hehe

akufobia: i noe..tp sume org nak cantek..

keseharian ra-koen: =)

sukahaha: agak la..musim hujan kan skang nih..hehe

reen azreen: isshh..mane leh bgtau org laen..hehehe

Burp said...

hahahaha! klu prempuan tuh.. ehem2 laa kot! hahaha!

saya klu berjerawat sbb klu mkn makanan berkacang! :P

+dieabella+ said...

burp: ehem2 ape...=p

nelly said...

x ske jerawat .hehe

+dieabella+ said...

nelly: sakit kot..kan..hehe