Thursday, November 25, 2010

tutorial buat hidden shoutbox yang hensem!



ramai yang REQUEST kat aku suh buat tutorial nih...hahaha
eh bukan...sebenarye suh tunjuk camne aku buat jek..hehe
adela 2 3 orang.....4 5 6 orang...kire ramai la tuh kan..
siyesly..aku nih buta IT + buta KOD2 skali...
so aku xtau cmne nak terangkan kat korang cmne aku buat shoutbox hensem tuh...
sori sangat2..jangan korang cakap aku sombong...
aku baek hati tau...hehe
korang kene skodeng sendiri blog kat bawah nih...




dsebabkan aku xnak ade isu plagiat ke copycat ke ape ke..
aku juz letak link blog nih jek ok...
banyak tutorial yang budak nih da buat...
ringkas+senang+mudah!
budak nih sangat hebat...
br jek form5..
da pandai buat tutorial..dasat2!
kalau korang nak buat hidden shoutbox yang hensem macam aku tuh...
try tau...=)



notatangan: FT tuh bf aku...ade bantahan??haha

6 comments:

apik pehe said...

hah?boyfriend?baru apik tau..hehe..

biskut said...

suatu kelainan.its gorgeous for u girl

cik helena said...

tulah ensem!!

+dieabella+ said...

apik pehe: bgsla ko da tau..hehe

biskut: thanx...=)

cik helena: sgt ensem..=)

huϟna™ said...

haha..
nice!

Mata Hati said...

thanks for nice sharing