Tuesday, November 23, 2010

temuduga pensyarah


semalam aku pergi UITM JENGKA..
aku dapat temuduga untuk jawatan pensyarah kat sane...haha
bukan aku la..tapi akak aku...=p
seharian kot ktorg kat jengka tuh..
bapak jauh gile...
kiri kanan pokok jek...
akak aku muke macam nak xnak jek...
dia asik taye jek ade bank x ade kfc x..haha
semalam dapat la aku tengok bdk2 master..
sume cantek2 jek..
badan sume kurus2 pakai tudung kemas2 pkai baju kurung cantek2...
siyes suke tengok dorg...
pasni aku kene la jage badan...
penting utk mase depan..hehehe
n tetibak aku rase cam nak sambung MASTER gak..
kalau keje degree br dapat 2k...
kalau master mesti lagi byk k dia kan..hehe
okla..da abis luahan perasaan aku nih..
badan still sakit2..hoho


notatangan: layak ke aku nak sambung master??hahaha

10 comments:

Cik Jari said...

all da best

biskut said...

besar punya target tuh..gudluck bella.

Notami said...

mcm angan2 jer ni! hehe.. :p

Jey Yusuff said...

sambung master la. aku pon nak sambung master

violet VC said...

sambung dia...sokong..hehe.gudlux ;)

+dieabella+ said...

cik jari: thanx...=)

biskut: thanx...=)

notami: akan ku buktikan nanti..hehehe

jey yusuff: jom sambung same2..hehe

violet vc: thanx...=)

ozzy said...

salam..

Bandar jengka dah maju ..kfc dah lama ada kat sana ..bank pun ada MB,BANK RAKYAT,CIMB

+dieabella+ said...

ozzy: walm..btol2..ari tuh sempat gak pusing2 kt pekan dia tuh..sume ade..hehe

buyat(bebola tomato) said...

err bukan kt sane ada kfc je ea yg dkat uitm uh..yg len2 xtau r..heee

+dieabella+ said...

buyat: yup..ade kfc jek..pizza xde lg..hehe