Tuesday, November 16, 2010

raye haji.......raye ke??hehe


aku nak wish sume yg beragama ISLAM...
seLamaT ari RAye aiDiLadha...=)
bagi yg tinggal kat pantai timur...
mesti korang raye sakan kan..
selame aku idup nih...
aku xpenah sambut raye haji mcm raye puase..
xrase mcm raye langsung...
pagi raye haji...aku duduk kt depan pintu umah tunggu orang antar daging...
tu jela keje aku sepanjang ari..
no baju raye..no duit raye..no kuih raye..no no no!haha


notatangan: nak duit raya boleh x??hehe

7 comments:

apik pehe said...

laaa..len kali cari dak2 pantai timor..pastu g beraya umah diorang..meriah raya haji ni..huhuhu

MisApple said...

selamat hari raya :)
kat sini pun ta meriah mana.
but buad gak ketupat coz my lil sys suruh buad.
hehehe.

zOuL_iMMe said...

selamat hari raya:) raya haji dapat duit raya gak ke -.-'

bungakuning . said...

selamat hari raya aidiladha . nak daging sket ? hehe

+dieabella+ said...

apik pehe: hehe..xpela..biarla aku beraye kt melake jek..heee

misapple: samela kite...=)

zoul_imme: xdpt tp nak mintak gak..hehe

bungakuning: g kt masjid byk dgg...hehe

Abang Suara said...

samat ari raya!!!

http://www.suarapeople.com/

+dieabella+ said...

abang suara: slmt ari raye gak...=)