Wednesday, October 20, 2010

kekeliruan identiti....

maaf sangat2 pada korang yg visit blog aku..
atas kekeliruan korang sume...
untuk makluman sume..
blog ini masih di dalam proses construction..
disebabkan aku buta IT..
mase aku tukau layout blog..
kod nuffnang aku sume hilang n jadik error..
pastu chatbox aku pon pegi mane tah..
memang aku nak betolkan..tapi nanti la k..
skang nih mase itu EMAS bagi aku..
next week aku da exam wei..matila!
nak g beyak pon rase sangat buang mase ok..
apatah lagi nak g bmesra2 ngan korang kan..
so aku xde mase nak layan perangai blog aku wat mase skang..
nanti bila aku da free aku betolkan balek sume bende yang hilang nih(mcm terer jek kan)..
kla..aku nak study......


notatangan: will miss u ol......=)


5 comments:

cacing said...

selamat menghadapi final exam... sama2 kite pecah otak!!!

Mat Ganu said...

gud luck n all the best...

aTan said...

xper...belajar slow2...

Scya LollitA said...

huhu . gudluck (:

+dieabella+ said...

cacing: gd lux gak!hehe

mat ganu: thanx...=)

atan: okai..=)

scya lollita: thanx...=)