Monday, September 27, 2010

QUOTES OF THE DAY


sejahat-jahat manusia adalah manusia yang tidak mengerjakan sembahyang
ustaz Mohd Kazim Elias

ulasan: semalam aku de jumpe page ustaz nih kat fb..best gile ceramah beliau..sila KLIK SINI untuk maklumat lanjut..ustaz tuh yg cakap mcm tuh..so korang taye la kat diri korang adekah bf/tunang/laki korang tuh sembahyang penuh 5waktu??ramai orang yg akan bagi alasan..alaa xpela..tunggu umo 40tahun nanti aku sembahyang la penuh..tuh kalau ko tuh sempat idup sampai 40tahun..lau esok luse ko mampos cmne?hoho..aku nih pon tulis utk diri sendiri sebenarye..liat gile wei nak bangun sembahyang subuh..dengar alarm hp da bunyi..aku amik hp tekan alarm off..dalam ati..5minit lagi 5minit lagi..sekali bukak mate lagi skali da kul8 pagi..setan puye keje le nih!!dok bgayut kat bulu mata aku!!celaka ko setan!!haha..so da alang2 kul8 pagi tuh..aku tarik selimut balek la..nanti qada mase sembahyang zohor skali..hehe

6 comments:

fairuz said...

qada zohor sekali?hahaha..terok perangai. tak bole kawen lagi nih.

amira said...

life begins at 40.. tapi klau tak sampai 40 cmne kan.. haha

Miss ... said...

:) btol la tu klu org tu pelihara solatnya maka dgn automatik yg lainnyer insya Allah baik

aReTikZ said...

Kerna sembahyang itu mencegah kemungkaran.. maka jika sembayang diabaikan.. kemungkaran pasti boleh terjadi.. kan2? hehe..

Robot | Sakti said...

sembahyanglah kamu sebelom kamu disembahyangkan.

(peringatan untuk diri sendiri jugak)

:D

CiK QiQi said...

isk3..tp mmg sbuh la plg ssh sgt nk tbngun..da bgun tdo blk..last2 siang sudah..hohoh