Tuesday, September 21, 2010

kalau lah aku perempuan......


nih cite berlaku mase aku sekolah dulu..
aku de kawan ngan 2orang budak laki lembut aka adik-adik gitu..
lau sorang xkan menjadi puye perangai adik-adik dorang tuh..
mase tuh dalam bus..
one of them taye aku..

A : nabila..ko kat luar pakai tudung x?

aku: mestile pakai..nape?

A : lau g jalan2 ko pakai pe?

aku: pkai baju le..tshirt bese...

A : kalau lah aku perempuan..da lame da aku buat rambut aku..pastu pakai tube dress ke..biau nampak sikit aku puye teeeeeeeeeeeet..hah baru hot!

aku: erkk..motif aku nak pakai cmtuh??

B: ish ko nih..ko kenela tunjuk sikit ko puye teeeeeeeeet..baru sume orang tengok..pastu jalan tuh mendada sikit..punggung ko bagi lentik skit..(siap wat demo)

aku : hahaha..korang nih dose la..mane leh tunjuk kt orang laen..sebab tu la KORANG TUH JADIK LAKI..lau sume pompuan cam korang..kiamat le dunia oii...hahaha

A+B : tu la pasal..hehehehe


notatangan: da lame xjumpe dorg..arap2 dorg jadik LELAKI SEJATI pasni...hehe

7 comments:

MHps said...

Doa & kalau jumpa sergah2 je..

Sharifah Nurul Shahirah said...

haha, kalau dorang jadi perempuan makin bertambah la maksiat kat malaysia.

amira said...

bai.. klu aku mak kau.. dh lama aku ketok2 kepala kau.. haha

amira said...

bai.. klu aku mak kau.. dh lama aku ketok2 kepala kau.. haha

✿nenek moden✿ said...

adoila.....hahahahaha

sumpit said...

pupusla kaum laki macam nijemput baca

Robot | Sakti said...

Adoiii..

ada jugak yang macam ni

+___+

Saya Bukan Roy, Anda ke Roy?