Friday, September 17, 2010

hahahaha!



kadang2 mmg kite xleh nak berenti ketawa kan?
aku paham perasaan dia..haha
sia2 jek kene fired pastu..
sian gak orang cacat tuh..
mesti dorg kecik ati ngan kecik jantung skali..hehe


notatangan: banyak ketawa nanti hati mati..betol ke?

8 comments:

Pinky Pixie said...

penah tgk vdeo ni..
isk2 pengacara tu da la on air kan..
slamber je glak2.. dush2 patot bg kat dy. hehe

Pinky Pixie said...
This comment has been removed by the author.
misyamissyou said...

pnh jgak tgk ni..bukan klaka ape..suare lelaki sakit tu dgn penderma tu..tp mmg xpatut la dia gelak macam org gile..kesian kat org cacat berdua tu..

Cermin Community said...

kunjungan petang.

lucu vidio tu, kawan.

tqa.awesome said...

kah3. hape da.. cover2 la sikit. hadoiii

aReTikZ said...

Matila katak macam ni.. har3x~ Inilah kalau xpndai jiwai episod yg dia kendali.. cewah.. mcm aku pula otai pengacara.. haha..

akuvision said...

sebagai seorang OKU, saya turut terasa dengan video ini. Tapi itulah lumrah dunia, mungkin sebelum ni pengacara selalu gelakkan orang yang kurang bernasib baik, dan tuhan nak tunjukkan sesuaut supaya dia dapat belajar sesuatu yang lebih berguna dan lebih menghargai orang di sekelilingnya.

kami lebih senang digelar OKU, orang kelainan upaya~ banyak ketawa memang membikin hati mati, buatlah sesuatu sekadarnya

AzrinBME said...

Saya pernah menonton video tersebut dan tak salah pengacara tersebut kena pecat dan bekerja sebagai Dj Radio