Friday, August 27, 2010

WANTED!!!




aku malas nak cakap banyak..
mesti korang sume da tengok video nih..
ape yg aku rase skang ialah..
aku nak sepak2 pompuan2 nih..
aku xtau pe masalah pompuan2 nih..
tula..dulu mak bapak antau g sek agame petang tuh ko ponteng..
bab2 agame ko maen2kan...
kecik2 dulu xnak mampos..
da besau malukan keturunan jek..
ade ke sedare/kawan/anak anda dlm video nih????
lepas 1kes, kes laen lak..
ya ALLAH..bantulah kami mmelihara agama ISLAM..aminn..


notatangan: kalau ko tuh jahil, xyah nak tunjuk kat org ok..

11 comments:

deqda said...

aduh..teruknya..

apik pehe said...

diorang ni da terok..
xder kasih sayang kot

Ayie Suck Story said...

bodoh sangat!!!

CikTin said...

bila da jadi mcm ni.semua org pandang serong pada yang bertudung.panas hati tengok vdio ni

Miss Fairladyjim said...

mak bapak baik dapat anak macam nie..patutnya diorg nie yang sangat wajar dibuang kemana2 longkang/tong sampah/lubang najis...

AiN Z said...

hee.. ni semua ni tak tahu lah nak cakap pe.. myb diorang tak cukup pengetahuan tntg agama kot..

AiN Z said...

jap2.. pernah terbaca artikle, biasa nye yg bertudung tak semestinya bertudung.. i mean, yg bertudung dekat sekolah je, kat luar dia buka.. so jangan salah aggap kpd yg bertudung, boleh jadi mereka ini tidak bertudung.. tp pakai tudung sbb rambut perang.. hee.. teruk teruk teruk.. nauzubillah..

ASaDa RyutaRo said...

heyyyyyy.. di buat maen. sungguh2 main..

hope masuk la dalam hati apa yang disebut tu..

aReTikZ said...

Berdoalah agar mereka dikurniakan hidayah.. yezza..

fiezah91 said...

mak bapak dia mesti kecewa ngn prangai anak dia yg mcm ni

NARDtheNERD said...

kurang kasih sayang ni...

=))