Tuesday, August 31, 2010

testing2!


sejak daripada ari sabtu..
nih kali ke10 aku try baju raye aku..
siap pakai selendang..
pastu pakai kasut raye..
jalan tgedek2 dalam bilik ala2 model gitu..hahaha
excited gile kot nak raye..
sebab baju raye aku sangatttttttttttttttttt cantek!
dak diea jeles sebab baju raye dak diea xbape nak cantek..
so so jek..hahahaha
pasni kene sorok baju raye aku..
takut dak diea curik pagi2 raye..hahahaha
aku xnakla tunjuk pix baju raye aku..
nanti korg sume beli baju raye same cam aku..werk!


notatangan: selamat hari raye!lalalalala

7 comments:

BezBuddy said...

baju org pn cantiklaaa...nt org amik baju ko...hahaha...mak mesti bagi...hahaha

Fello Ariza said...

bersemngat nk raye ea..hehe :P

Arisa Mihashi said...

uih.exictednye nak raye.lambat lagi raye.ngeh3.

Kiko Berdendang said...

Jangan lupa poce na....heheh

aReTikZ said...

Weehuu.. Semangat kesukanan terserlah gitu.. ahakz..

Sharifah Nurul Shahirah said...

aura raya tertumpah2

apik pehe said...

haha..mane leh same..apik xleh pkai