Saturday, August 28, 2010

permohonan maaf?

pengakuan dan pemohonan maaf. maaf maaf dan maaf, terima kasih.
salam. pada awal sekali ni, saya ingin memohon maaf yang teramat sgt sgt, sorry sgt sgt dgn ape yg berlaku terhadap saya dan kawan kawan saya. ini benar benar mengaibkan. ini sesungguhnya kami memang salah, dan kami mengaku salah dan maaf sgt sgt. emm~ tetapi tugas siapakah yg mencuri hak kami dan publish hak kami. kami tahu itu salah, oleh kerana itu kami tidak pernah mengpublish dan tidak berniat untuk mengpublish. anda anda diluar sana yang mengpublish hak kami itu dan mengaibkan serta mengutuk mengata kami. maaf maaf dan maaf. sorry sgt sgt. dan akhir sekali, hentikan lah pengaiban ini dan mengutuk mengata memaki hamun kami. biarlah kami diadili oleh pihak berkuasa. dengan penuh harapan, kami hanya berserah dan redha dengan ketentuan ini. maaf kerana menyinggung ramai pihak.
salam dan maaf.
sekian,
kami yang bersalah.


was taken from HERE

korang perasan x?
sume yg kutuk2 Islam..
bila da kecoh..
bila 1msia da maki kat dorg..
br la dorg nih thegeh2 nak mintak maaf..
btaubatla wahai kawan2 ku sekalian..(eh jap-they are not friends of mine..hehe)
mmg ALLAH tu maha pengampun..
tp kite harus ingat..
sesungguhnya AZAB ALLAH tuh sangat pedih..
jgnla jadik manusia yang takbur..
sebab kite bnafas nih pon atas nikmat ALLAH..
semoga kite sume tmasuk aku akan menjadi manusia yg lebih baek utk ari esok dan seterusnya..amin..

3 comments:

BezBuddy said...

pmpn pling bodoh penah ak jumpe!

Bit Zamri said...

kita jangan cepat melatah ok..
kita jadikan ni sbg pengajaran.
=)

Syafiq Kadiran said...

tula...dah wat baru nk insap...npe x sedar dari awal...makin nymph aku tgk pompan cmtu...