Thursday, July 15, 2010

being a senior...korang penah ke??

syabas utk bdk2 junior UKM..
muke korang mmg skema gile..haha
tp tgok la 2-3 minggu lagi..
sekor2 da xgupe orang da..
as a senior..
aku xpenah rase pape..
sebab bila aku pegi mane2..
mesti dorang tegur aku...
first year gak ke??
perghh!
comey sgt ke aku nih??
bila aku jalan sorang2..
sume pandang pelik mcm aku nih bdk junior yg sesat carik dewan kuliah...cis!!!
xpela..aku xksa pon..
yg penting aku nak gak grad taun nih!!
cepatla wei!!


notatangan: pening kepala pk cmne le aku nak siapkan thesis aku nih??

4 comments:

Shari said...

dah senior rupanyer. jgn buli budak2 junior sudah la yer. nnt kena tangkap. haha

hentakbelipat said...

duduk kat UTM ni dah 5 taun..nak rase senior tu mcm biase je..budak2 junior pun bukan nampk pn yg mane senior sbb bukan macam dkt asrama kan

.::WaNiE::. said...

weeehehehehe

ok ar tu

muda remaja awet muda ktanya

+dieabella+ said...

shari:haha..xde mkneye nak buli..

hentakbelipat: lameye btapa kt situ..master eg..raseye kt cni dpt jek cam junior ke senior..tgok muke skema siap pkai kad matrik mst junior puye..hehe

wanie:hehe..xde mkneye awet muda...bdn jek xnk mbesar..