Friday, July 16, 2010

annoying cat!

rumah aku nih merupakan zoo melaka yg ke2..
sebab banyak kucing yg dtg makan n lepak kat umah aku..
kucing yg aku bela CING sorang jek..
pastu de kucing betina tuh beranak depan umah aku..
anak2 dia yg laen da mati..
tinggal sekor jek aka TEH...
TEH nih da le betina..
tp suke cekau2 orang laen..
sampai bdarah2..
tah ape mslh dia tah..
akak aku yg nak bela sangat dia..
yg paling xpatutye..
dia suke sgt tiru kucing aku aka CING..
mne CING pegi..ape CING wat..
sume dia tiru..
cara CING tdo pon dia tiru...
lau CING ade kt umah..
dia ikut jek belakang CING jek..
pastu cekau2 CING..
sampai hidung CING darah..
skang nih CING da malas sgt nak duk umah..
asik maen kat luar jek..
dengki gle si TEH nih..
xsedau diri..
da le dia abiskan makanan CING sume..
nsb bek la ko binatang..
lau x aku sepak2 bontot ko..haha
sian CING..mst dia rase di anak tiri kan kan..


TEH..mst dia pk hodoye aku...haha


CING..lepak kt umah br..

notatangan: sayang CING!!!!

10 comments:

.::WaNiE::. said...

hihihihi

Ryan Valentine said...

comel!!

BezBuddy said...

cing akak comeii

belalang hijau said...

kucen pun pandai dengki mendengki ek...

+dieabella+ said...

wanie:hehehe

ryan valentine:mmg pon..hehe

belalang hijau:TEH tuh sekor jek yg pndai dengki mdengki nih..hehe

Sesumpah said...

pendek2 nama kucing :)

Nurhayani said...

wah comelnya kucingnya

wachak said...

abah wa pun bela kucing.( kucing siam ).
entah kucing sapa datang lepak2 depan pintu.
abah amek bela. lepas kucing tu beranak 5 ekor,
org lain lak kebas ibu kucing tu.
tinggal ar 5 ekor ank kucing tu
kat umah abah. abah bagi nama
kat kucing tu ikut nama
laksamana melaka. tuah, jebat ( paling nakal )
kasturi, lekir dan lekiu

+dieabella+ said...

sesumpah: senang skit nak panggil..hehe

nurhayani: comey mcm tuan dia..hehe

wachak:kreatip gle abah ko..hehe

yahaya said...

macho kucing bawah tu ...hekhek