Wednesday, June 23, 2010

muffin cokelat...terbaekk!!


kali nih aku mengidam nak makan muffin lak..
so bagi org gemok mcm aku nih...
mane cukup lau beli satu jek kat kedai tuh..
kne la wat sendiri lau nak makan banyak..hehe
dak DIEA xsempat nak merase muffin nih sebab beliau de kat pahang...
so aku asik tipon dia bgtau pasal muffin aku yg sedap nih...baek gile aku..haha!
resepi??sila berhubung dengan uncle GOOGLE..=)


gune oven mak aku yg antik nih...licau..hehe


adunan dia...aku campur jek sume bnde yg dia suh masuk..xyah ikut steps..haha


after bakar selama 10-15 min..sedia untuk ditelan!


wat krim sikit untuk nampak lagi menarik..comey kan..hehe


notatangan: okey pasni da leh bukak kedai kek...sape nak order??=p

14 comments:

sobekan-majalahdinding said...

sepertinya enak :)

linda musee said...

nampak sedap. yummy~~~ :D

|| NaFiRaa || said...

wahhh.. nampak sedap.. pos lah ke shah alam barang sebekas dua..muehehehe

akubukanpuitis said...

alaaa beshnye~!!!! =D

impian cinta said...

sedap!!!! nak sikit~!

+dieabella+ said...

sobekan-majalahdinding: yupp...sedap..=)

linda musee: mmg sedap..hehe

nafiraa: da abis la..lmbat seminit..hehe

akubukanpuitis:hehe..try la wat...

impian cinta: da abis..hehe

chaied said...

wahhh..cupcake coklat~ nyam nyam!

jaya jr said...

xnk order..tp nk jadik partner..hehe
tolong promote ke..
hahaha

farysa said...

nak! nak!
tetiba lapar kek coklat tgk muffin coklat nih

+dieabella+ said...

chaied: hehe..sedapp!

jaya jr: boleh3...tp tanpa gaji la eg..werk!hehe

farysa: hehe..meh2 dtg umah..

Mohamad Nur Hidayat said...

nak kek coklat..

p/s: -nak exchange link bole?
-sape2 yang da baca post ni
dayat nak ajak exchange link

nanie (✿◠‿◠✿) said...

wah,sdpnye ;)

Yuni Aisyah said...

wah ada bakat la dia..nmpk cam boleh dimakan..hehe..bila dah wat banyak kali mesti nmpk lg nice..nnti kalo jual kek online leh tempah..hikhik..

suka_haha said...

sedapnye coklat hehehe