Friday, June 4, 2010

aku femes da..edisi ke2..



1. COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY AWARD
Apa perasaan anda...tengah menanges..sangat terharu...hehehe

2. BERITAHU SAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI:-
award nih pemberian ..ABU LUQMAN..

3 Namakan lima nama yang selalu kawan panggil
bella+beL+mila+byla+gemok

4. Apa yang anda buat semalam:-
g amik pra test kete

5. Kenapa ya Abu Luqman suka sangat dengan Kapal Ye ?
suke merantau kot..hehe

6. Lima perkara yang membolehkan kita gembira...
dpt duit+dpt makan+dpt tdo+dpt bnde free+dpt award mcm nih..hehe

7. APA PERASAAN ANDA MENJADI BLOGGER.
xde perasaan pon..hehe

8. LAMAN MAYA MANA LEBIH MUDAH DIKENALI FACEBOOK ATAU BLOG. ?
fb kot..

9. Apa sumbangan anda terhadap orang Islam yang di tindas..
cume doa yg mgiringi pjuangan mereka..amin...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


thanx banyak2..tetibak aku kenyang..korang ambikla sandwich ni...aku nak share ngan diea+aina+epa..makan sampai abis tau..haha

-----------------------------------------------------------------------

nice_blogger_awards.jpg (190×200)
from cik SHUHONEY

apa yang bermain di fikiran anda sekarang ini?
tengah pk nak mkn ape mlm nih..

apa nama samaran anda?
bella,beL,miLa,gemok,iLa,myLa,byLa,nabiLa

berikan 3orang yang anda sayang?
family,adik beradik,frens n cing(nak jugak tulis wlaupon bkn kategori org)..

panggilan untuk si dia..
belo..

hadiah yang anda impikan dari seseorang yg istimewa?
pensel sebatang..

blog manakah yang and suka lawati?
antara blog2 yg ade aura bg aku are areev19,uncle,bo,naddy,roy n diea..

tagkan kepada 15 rakan blogger anda
sape yg nak sila ambik k..hehe

-----------------------------------------------------------------------------

tag from matdin

sila lengkapkan soalan dibawah:

i) 10 fakta tentang saya

1-perempuan
2-wanita
3-muslimah
4-pendek tp comel
5-ade kembar
6-duk kt melake
7-umo 12taun
8-leh gelak 24jam tanpa henti..
9-ade kucing yg comel
10-seorang jutawan..sila rompak sy skang!

ii) 10 perkara menakutkan saya
1-mati
2-sakit
3-hantu
4-exam
5-time result kuar
6-ulau
7-cicak kobeng
8-harimau bintang
9-badak sumbu
10-semut

iii) 10 perkara yang selalu aku sebut
1-matila aku
2-eleh
3-bajet jek
4-geli aku
5-buang tabiat eg
6-mcmne nih
7-tension
8-ensemye dia!!
9-plastik tol
10-t+m..haha

iv) 10 perkara yang bernilai bagi saya

1-family
2-adik beradik
3-kucing
4-lappy
5-henpon
6-perfume
7-katil
8-camera
9-jam tangan
10-sapu tangan


v) 10“pertama kali” dalam hidup saya
1-isap susu
2-makan
3-minum
4-tcekik tulang ikan
5-jadik pengawas
6-duduk asrama
7-g camping
8-tidur lam khemah
9-pegang stereng kete
10-blogwalking..ape tuh??hehe

vi) 7 kawan yang yang kena tag ini,.
sape yg nak sila ambik..hehe


notatangan: result??unexpected but still alhamdulillah..1st time lam idup aku exam bahasa arab xdpt A..dpt A- jek..sob3..

10 comments:

Yuni Aisyah said...

wah hebatnya bahasa arab dpt A..=)

.::WaNiE::. said...

ko mmg rajin menjawab tag2 ni sume

aku baca pagi petang karang nak buat tag dah lupa sapa yg tag kekeke

+dieabella+ said...

yuni aisyah: dlu jek dpt A..hehe

wanie: kdg2 aku lupe gak..hehe

Abu Luqman said...

Terima kasih bella..rasa terharu orang sudi jawab.setengahnya buat dek je..

+dieabella+ said...

abu luqman: ala kdg2 bdk nih lupe sape yg da tag dorang..hehe

Zam Itu Aku said...

anda mmg popular..:)

+dieabella+ said...

zam itu aku: hehe..mne de..sje wat ayat perasan..hehe

buyat(bebola tomato) said...

bnyknye tag....
xlarat bace...
hahaha

Aidi-Safuan said...

napa tak tag aidi-safuan? sedih tol la! :(

Abu Luqman said...

kepada rakan yang lain rajin mai la kat blog orang kampung bulan depan dapat tag pula ye