Sunday, May 30, 2010

tgh cari lubang-lubang keje..

almaklumla..sejak bergelar penggangur selame 2bulan nih..
poket aku asik bocor jek..haha
nsb bek ramai yg tanggung aku..
niat d ati nak cari keje..
sampai skang aku bina lemak kt umah jek..
xde sape nk hire aku..
penat aku tunggu call kt umah..
padahal aku xpenah cari pon..haha
so skang nih lau sape2 nak upah aku wat mcm2..
aku terime jek..asalkan halal..
leh simpan duit tuh utk ari tua aku nanti..
ari tuh makcik suh tlg dia tandakan kertas exam bdk darjah 6..


cikgu sementara yg bz..ade yg pndai..ade yg bengap..ade yg so so jek..


anak sape le nih..pandai dia sebijik cam aku dulu..haha

notatangan: sape2 de keje kosong..leh la kontek aku k..hehe

10 comments:

Mommy Pinky said...

Haisyh, nama Mommy pinky tu, tp xde siti n bukan anak zainudin (+_+")

.::WaNiE::. said...

mak aih sebijik cam ko yepp

hahaha

aku xberapa pandai kekeke

+akufobia+ said...

pandai macam kau.kau pandai macam budak tu je ke?padna la takde orang nak ambil kau kerja.haha.

aril said...

wak ada kerja kosong yg xda kekosongan..ahaks..:-)

Fello Ariza said...

jadi cikgu "sandaran kat umah" pon bleh...hehe

+dieabella+ said...

mommy pinky: skit lg eg..hehe


wanie: cik wanie mrendah dri plak..hehe

akufobia: yela2..ko hebat..werk!haha

aril: alaaaaa...=(

fello ariza: asalkan dpt duet..hehehe

Nur Su'aidah said...

hahahaha. hebat! 49~

MiSs TOrA said...

hehe tora da tanam anggur 3 minggu da ni ;p jom mula cari keja ;p

+dieabella+ said...

nur su;aidah:mmg hebat..yg len sengal..hehe

miss tora: jom2!hehe

peaNut said...

kesian..teruskan usaha carik keja tu k...good luck!!
anyway,,salam kenal...i'll follow u..pgi la usha blog peanut nnti k..
http://missbean88.blogspot.com