Wednesday, May 26, 2010

sikit lagik...

sikit lagik...
pyeksaan aku da nak berakhir...
ari selase nih aku nak amik pra test lesen kete da..
walaupon aku xingat jalan lagi...hahaha
tp aku rase aku da leh bawak kete..
jalan jek xingat..
leh x aku suh JPJ tuh nanti tunjukkan aku jalan??
leh kan lau JPJ tuh bapak aku...
ttibe nak suh bapak aku g mintak keje jadik JPJ...
aku nak g lukis map jap..adioss..hehe

notatangan: doakn aku ramai2 k..lg ramai lg cepat makbul...ngeh3!

7 comments:

tehr said...

moga2 kamu lulus
...dah lulus nanti ajak le kita jalan2 ngan keta

Alynn Notnot said...

all the best. kalo dah lulus jom kita keluar makan kat mcD yg ada drivethru tu!

NadiaShafiqa said...

hahahaha... ini sy alami lebih kurang 2 tahun yang lalu kot...

btw, buat-buat bercakap dengan jpj tuh.. masa sy dulu, lepas tamat test jalan raya sy buat-buat tanya..

"encik, sy lulus tak ni..??"
"awak nak lulus ke tak??"
"mestilah nak..."
"okay,sy bagi lulus..."

din3187 said...

haha...kasi kenyit mata nanti lulus la.. (^_^)

kesehaRian Ra-Kun said...

kunjungan dini hari..

+dieabella+ said...

tehr: thanx..okai set..hehe

alynn notnot: haha..silap2 langgar palang nt..hehe

nadiashafiqa: idea yg bgus..thanx...=)

din3187: hehe..

keseharian ra-kun...thanx...=)

aril said...

wak doakan kamu lulus..amin :-)