Thursday, May 27, 2010

sepetang bsame chef nabila..

ari nih aku mgindam nak makan rojak mee aka mee rojak...
sebab salu xpuas makan lau beli kat pasar malam tuh..
ciput gile..celah gg jek aku makan..
so lau wat sendiri leh makan 1 piuk kan..haha

bahan-bahan



mee + sengkuang + timun + taugeh


jemput2..mkn cmtu pon da sedap cecah mayonis..hehe


paling penting..kuah kacang..

hasil

makan petang2 sambil tengok cite sassy girl mmg sedap gile..pastu da kenyang..dnasihatkan kite tidur tbongkang..br senang makanan nak digest..haha

notatangan: selamat mencuba...=)


7 comments:

KASIH said...

baru saya tau rojak mee macam ni..tak pernah makan.. ;-(

ney said...

alamak,ni yg wat mengidam nak makn mee rojk ni~

Syafiq Kadiran said...

halamak....mee ni memang faveret ni...adeh, xtahan da....'mak, buat mee rojak sok'....ahahaha

.::WaNiE::. said...

gilo rajin !!

aril said...

tak bagitahu pun cara-cara nak buat kuahnya..sedap nih...lagi sedap kalau ada tempe sikit :-)

+dieabella+ said...

kasih: lebih kurang pasembor jek..hehe

ney: sedap..mkn2..hehe

syafiq kadiran: sebok jek ko..haha

wanie: wat ngan mak skali..hehe

aril: kuah tuh msk kcg jek..letak air asam skit..hehe

ASaDa RyutaRo said...

pehh... lama giler dah x makan benda ni..

nasihat yang last tu best! d nasihatkan tido terbongkang..