Sunday, May 30, 2010

aku femes da..

award from fifi

thanx fifi!!
-----------------------------------------------------------------------

thanx kat mommy pinky yg bg award nih kat aku..tp b4 tuh..kne jawap pantun la plak...

______________________
______________________
memang aku rasa blog aku comel,
kenape korang jeles ke?

meh aku jawap..hehe

pegi mesir naek camel,
camel pulak naek kete,
memang aku rasa blog aku comel,
kenape korang jeles ke?

--------------------------------------------------------------------------------
from FIQ

1. suka melukis tak?
suke..aku paling terer lukis gmbr org lidi..haha

2. bosan bosan suka wat ape?
layan fb,blog,tido ke,mkn ke..

3. kenapa siput babi jalan lambat?
Sebab dia ialah siput babi..

4. cute tak orang yang bagi award nih? hahaha just kidding :)
xcute pon..comey jek..hehehe

5. n here we go..
sape2 yg bkenan sila ambik..hehe


--------------------------------------------------------------------------------------------------

tag from ney

tindakan anda bila dengar bunyi kilat dan petir
keraskan badan n tonggengkan kepala..

reaksi anda bila ada orang mengutuk anda
tampau dia,sepak dia

reaksi anda bila TERjumpa dengan artis favourite
peluk dia..haha

maxis or celcom
dua2..org kaya katakn..werkk!

TIGA bad habit
ckp laju+suke tdo+suke buang mase

apa yang anda lakukan bila ada orang lain sebuk dengan hal anda
sepak bontot dia..

apa reaksi anda bila TERkentut busuk / kuat di khalayak ramai
senyap..haha


notatangan: sape de tag aku..xdapat dkesan lak..sori yek..roger!

9 comments:

redNing said...

yelah2 blog ko comel.....x jeles ponnn

Mommy Pinky said...

haha..klaka la pantun tu ;)

Syafiq Kadiran said...

wakakaka....dah kentot kuat2 senyap lak...

Long Haffiz Long Hassan said...

banyak giler award korang berdua.
ensem tul..haha

deqda said...

hye twin!! lm x jenguk cni..hee

Jantan Keparat said...

soalan trkentut x leh blah...

+dieabella+ said...

redning: haha..blog ko pon comey gak kn..

mommy pinky: thanx..=)

syafiq kadiran: yela..xkan nak agkat tangan kot..sy kentut!hahaha

long hafiz long hassan:eleh..award dia lg byk kot..

deqda: hai deqda..welkem back..hehe

jantan keparat: tau xpe..mengarut kuasa 10 tol..haha

+akufobia+ said...

siput babi lambat sebab dia keliru dia ni siput ke babi.erkk.haha.

+dieabella+ said...

akufobia: yela2..mne2 pon bleh..hehe