Thursday, May 27, 2010

2 budak sengal..

bella: diea,nape visitor blog org skit jek eg..padahal blogwalking salu jek..

diea: aha..org pon same..sikit jek..

bella: nape eg??

diea: ari nih kn cuti..bdk2 laen x blogwalking sebab umah dorg xde wifi mcm umah kite..

bella n diea: hahahahahahahaha (ketawa jahat)


notatangan: nak bsiap nak g tgok shrek..selamat bcuti sume!

9 comments:

aril said...

xpa lepas ni wak visit blog ni paling kurang 100x sehari..tu dah kira 100 visitor sehari atas wak sorg jer...hehe :-)

rizal jabai said...

haha..ari ni cuti..so off duti berguling-guling..jom kita mnom kopi di hari cuti nih ngee :)

kesehaRian Ra-Kun said...

have a nice weekend :)

~Ann~ said...

hahahahaaa... jom merempit.. hehe. cuti cuti best jenjalan..

belalang hijau said...

tue arr traffic kurengg betul skrg nih...x sngka rupanya ramai bebudak skolah je yg blog nih...

:P

pch said...

haha...

PERCUMA : MAHU TRAFIK ANDA SEHEBAT BLOGGER LAIN.JOM DAFTAR BLOGWALKING SOFTWARE

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. alasan yg takleh bla.. adeh2.. tu nk sedapkan ati sendiri ke cmna? hihi :P

+dieabella+ said...

aril: idea yg sgttttt bgus..werk!hehe

rizal jabai:xsuke kopi..nt gg itam..hehe

keseharian ra-kun:hepi weekend to u too..=)

ann: mrempit apeye...xgeti bwk moto o kete pon..hehe

belalang hijau: gunele wifi..br laju..hehe

pch:ape tuh??

asada ryutaro: sdapkn ati jek..tgh berusaha lg nih..hehe

+akufobia+ said...

tengokkan shrek untuk aku.malas betul nak tengok.