Tuesday, March 30, 2010

aku yg bertuah...hoyeah!!

keadaan penuLis: terLompat2 mcm macaque..haha
mood: hepi tak terhingga ye punn..

dengan rase riak dan bongkak ye..
aku nak bgtau kat korang sume..
aku da menang peraduan PRINT SCREEN cik nard...
no bertuah tersebut ialah 6888..
cik nard xsuh pon aku anta email lagi..
aku da anta..
xcited state gilak!haha
1st time kot aku menang..
sila kesian kat aku..sob3..
nih adiah yg bakal aku dapat..


honestly aku xtau pe bende nih..tp aku tetap suke!!!haha

kepada cik nard yg cantek lagi nerd(ye ke?hehe)..thanx banyak2 ye..syg ko lebih la..hik3..lau cik nard bg aku lolipop sebatang pon aku tetap suke!!!nanti wat lagi tau..peace!


notatangan: sape nak tips menang print screen..sila tipon aku..hak3!

16 comments:

MiloMasihPanas said...

tahniah la weshhh!!
heheeh...

Nana said...

hehe mesti bez kan prasaaan dapat adiah menang contest or giveaway sebab penah mrasa 2x je menang contest wlpun adiah bukan mahal2 pun tp dianye sonok len mcm skit hehe

safiyyahosman said...

ehhehehee....waaaaaa....
syoknya dia!!!!i y bca nih pon trikut syok u..hihihih...taniah!!!!

BezBuddy said...

ahahla ade dua adiah tu...ko satu org satu....yeahhh

+dieabella+ said...

milomasihpanas: tocey2!

nana: pergh!!byk tuh 2x..jeles3..hehe

safiyyahosman: hehe..sgt syok weii!

diea: byk cantek muke ko..werkk!!

kesehaRian Ra-Kun said...

selamat malam, kawan. maaf karena saya sudah lama tak berkunjung.
have a nice blogging time ya ^_^

NARDtheNERD said...

haha~...tu body butter and body scrub..tapi aku tak tau la wangi ke tak..haha~..bagi tip..aku nak mng kat page mr.superman plak..=)

bellar0ssa said...

nak juga!!! hehe...wah jelesnye daku.

mauren said...

selamat ya :)

farhana afri said...

tahniah =p

SyUhAdA said...

tahniah2~!!

+dieabella+ said...

kesehariankun: thanx 4 da visit..=)

nardthenerd: lembut le nanti kulit aku...ngeh3..tip: xyah g class..ngadap lappy 24j!hehehe

bellarossa: mntak cik nard kite..hehe

mauren: thanx..=)

farhana afri: tq2..=)

syuhada: tocey2..=)

ardinihumaira said...

tahniah! :)

uncle said...

waa seronok nyer dia..tahniahhhhh..ada 2..kalau rasa tak nak membazir..tolak kesini satuu hahahha

Mr.Z said...

bertuah tuan blog ni..hehe, tahniah! :)

+dieabella+ said...

ardinihumaira: thanx..=)

uncle: tq...uncle pon nk lembutkan kulit gak ke..hehehe

mr.z: thanx..=)