Monday, February 1, 2010

katak oh katak!!!

dissecting set aka alat bedah..mahaL oo aku beli..rm40..

sian kat katak..
asik kene bedah ngan aku jek..
da 2x aku mbedah katak, 3x tikus, 1x mencit..
Lau korg suh aku piLih katak o tikus..
aku prefer tikus kot..
Lau korg mbedah dengan jaya ye..tikus korg xkn de darah..
so xdela rse nk tmuntah sangat kn...

cara2 utk membedah seekor katak

1) pilih katak dalam box yg dsediakan..sila gune gloves..
2) pegang katak d bahagian leher beliau dan d bahagian perut dengan kemas..
3) amik gunting bedah
4) bukak mulut beliau n potong bahagian bibir ats hingga di belakang mata..
5) amik pencucuk(sukati aku jek,xtau name bnde tu ape) dan cucuk otak beliau yg tletak di bahagian tengah..
6) cucuk sehingga anda berpuas ati..hehe
7) angkat kaki beliau 90 darjah dan lepaskan..
8) ulang sebanyak 3x..
9) lau xde respon..beliau sudah bole dsahkan mngl dunia..
10) bedah spt bese..

p/s: ade ayat2 yg kurang enak ddengar..eh kejam gle ko..bunuh camtu..lau aku msti xsampai ati puye..nsb bek aku xamik bio..heLLo!!!aku nih animal lover ok..none of us bniat nk seksa bntg2 tuh..sume bniat utk blajau..hey u!!u pnh ke tgok sperma tikus,sperma katak,sperma aym???xpnh kn..so keep ur mouth shut!!

* gambar tidak dsiarkan agar mengelakkan korang daripada hilang selera makan selama seminggu..

2 comments:

♥S@R@♥ said...

xgeli ke pegang katak?..hehe

+dieabella+ said...

geli la gak..sejuk..tp tpakse..kne bedah gak..hehe